Vikailmoitus

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

Instruktioner pä svenska +

Instructions in English +

Teemme voitavamme koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja varmistaaksemme henkilökuntamme työturvallisuuden. Ilmoitathan meille huoltopyynnön yhteydessä, jos työn suorittamisessa on tarpeen ottaa huomioon erityistoimenpiteitä, kuten esimerkiksi henkilökuntamme suojautuminen, tiettyjen tilojen välttäminen tai riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden kontaktoinnin välttäminen. Tieto auttaa meitä suojelemaan omaa henkilökuntaamme mahdolliselta altistumiselta, jos tiloihin on tarpeen tulla kiireellisiä huoltotöitä tekemään, eikä huoltotyötä voida siirtää toiseen ajankohtaan. Emme säilytä tietoa sen pidempää aikaa, kuin mikä on tarpeen huoneiston huoltokäynnin hoitamiseksi. Emme kerää emmekä tallenna tai muutoinkaan käsittele yksittäisten henkilöiden terveystietoja, kuten esimerkiksi tietoa henkilön koronavirustartunnasta tai sairaudesta.

Me Luotsi Kiinteistöpalvelut Oy:ssä arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Luotsi Kiinteistöpalvelut Oy tarjoaa kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehtii taloyhtiöasiakkaidensa asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Luotsi Kiinteistöpalvelut Oy käsittelee taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Luotsi Kiinteistöpalvelut Oy toimii henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy Luotsi Kiinteistöpalveluiden ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja Luotsi Kiinteistöpalveluiden  henkilötietojen käsittelystä saat täältä.

Integritetspolicy +

Privacy policy +

Vikailmoitukset kätevästi kaavakkeella

Mikäli asunnossasi tai muualla kiinteistössä on vikoja tai tarvetta huollolle, pystyt tekemään ilmoituksen suoraan tietojärjestelmään vikailmoituskaavakkeella. 

Tee vikailmoitus tästä »